آروین عزیز مامانآروین عزیز مامان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

آروین عسل مامان و بابا

آروین و اسباب بازیهاش

1392/6/17 1:19
نویسنده : مامانی
913 بازدید
اشتراک گذاری

یه مدت بود که به آروین گفته بودم که اسباب بازیهاشو تو اتاق خودش بازی کنه آخه به یدونه دوتا که راضی نمیشه مثلا اگه بخواد با ماشیناش بازی کنه همشو میاره. البته توی هال میاورد اسباب بازیهاشو اما نمیزاشتم زیاد ریخت و پاش کنه. خلاصه یه روز آروین بهم گفت مامان میشه اسباب بازیهامو بیارم بچینم رو مبل ؟ منم گفتم باشه بیار بچین. با خودم گفتم الان یکی دوتاشو میاره اما نتیجه این شد که میبینین.

البته اینجا وسط کار بود که من عکس گرفتم.

آروین گفت جعمش نکنیم تا بابا بیاد ببینه. وقتی علی اومد خونه خیلی تعجب کرد که چطور من اجازه دادم آروین همه اسباب بازیهاشو بیاره تو هال . خوب مادره دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان مینا
18 شهریور 92 19:11
عزیزم چقده اسباب بازی داری خداااااا کارن من هم بزرگ شه با اسباب بازیاش بازی کنه


منم همیشه آرزو داشتم آروین با اسباب بازیهاش بازی کنه نه با وسایل خونه
نازنین
20 شهریور 92 22:39
چه گل پسر دوست داشتنیو نازی دارین.
خدا براتون نگهش داره.
من با اجازه لینکتون کردم.
خوشحال میشم اگه شماهم به ماه سر بزنید.


مرسی عزیزم
منم شما رو لینک میکنم
حتما
مرجان مامان آران
26 شهریور 92 1:06
وای چقدر خوبهههههه با وسایل خودشون بازی میکنننن
کاشکی ارانم زودتر اینجوری بشه


آره واقعا خوبه آروین تازگیا با وسایل خودش بازی میکنه
Naiemeh
15 مهر 92 10:03
تو خودت قشنگ ترین عروسک منی



مرسی خاله جون
مینا مامان آرمانی
3 آذر 92 17:47
نازی.خیلی وب قشنگی داره آروین گلی.ببوسش.با اجازتون لینکش کردم.
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم آدرستون درست نیست