آروین عزیز مامانآروین عزیز مامان، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

آروین عسل مامان و بابا

یه پست دو منظوره

1392/6/12 2:44
نویسنده : مامانی
617 بازدید
اشتراک گذاری

سلام با غیبت طولانی ما

اول اینکه یه مدت اینترنت نداشتیم و بعدشم چند تا مهمونی پشت سر هم داشتم به این خاطر دیر اومدم. یه خبر اینکه من خیلی وقت بود میخواستم یه وبلاگ آشپزی باز کنم که بالاخره موفق شدم.

اینجا هم لینکش کردم. اسمش رو گذاشتم "آشپزی با الی"

از آروین خان هم باید بگم که پسرم هم شیطون تر شده وهم خیلی شیرین زبونی میکنه . به حرفای منم بیشتر گوش میده قربونش برم.

یه شب که من و آروین تنها بودیم یه سری سوال ازش پرسیدم که جواباش برام خیلی جالب بود.

اینم مصاحبه من و آروین خان

من:چه کارتونی رو بیشتر از همه دوست داری؟ آروین: کارتون آب اسفنجی (باب اسفنجی)

من:چه غذایی رو بیشتر دوست داری؟ آروین: من دوست دارم همش مرغ بخورم (قربون اون شکمت مامانی)

من:دوست داری کی بیاد خونمون؟ آروین: خاله

من:دوست داری خونه کی بریم؟ آروین: خونه خاله

من:چه بازی رو بیشتر دوست داری؟ آروین: ماشین بازی

من: کدوم شعرو بیشتر دوست داری؟ آروین: شعر یکی بود یکی نبود (منظورش قصه است)

من : کدوم رنگ و دوست داری؟ آروین: زبز و قرمز (سبز و قرمز)

چند تا سوال دیگه هم پرسیدم که یادم رفته متاسفانه

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان مینا
12 شهریور 92 13:54
ای جان عزیزمخدا حفظش کنه




مرسی عزیزم


مرجان مامان آران
13 شهریور 92 20:34
ایشالا همیشه سرگرم مهمونی و شاد یباشید عزیزمم
ای جانم شیرین زبونن خدا حفظش کنه


مرسی مرجان عزیز
مامان آروین
14 شهریور 92 13:06
عزیزم قربون پسر شیطون و شیرین زبون برم
آفرین که به حرفای مامانی گوش میدی
همیشه شاد باشید


مرسی
خدا نکنه
nira
14 شهریور 92 23:44
جونم چه قشنگ هم جواب داده سوالا رو
اونی که گفته همش دوست داره مرغ بخوره خیلی بامزه بود نوش جونت بشه عزیزدلم


مرسی عزیزم
لیلا جواهری
16 شهریور 92 16:01
همیشه به مهمونی و شادی ایشالا
عزیز دلم. ماشالا. خدا نگهش داره. مطمئنم . نظر آراد هم راجه به کارتون. باب اسفنجیه


مرسی عزیزم
Naiemeh
8 مهر 92 12:48
قربونت برم عشقم. من که ازت سیر نمیشم.



مرسی خاله جون عاشقتم