آروین عزیز مامانآروین عزیز مامان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

آروین عسل مامان و بابا

تفریحات تابستونی آروین خان

1392/4/9 16:40
نویسنده : مامانی
940 بازدید
اشتراک گذاری

این چند روز به آروین خیلی خوش گذشت. چهارشنبه قرار بود با عمو حسن اینا بریم تاتر کمدی.قبلش آروین و بردیم پارک حسابی بازی کرد.

بعدش هم رفتیم تاتر. خیلی تاتر جالب و خنده داری بود . انقدر خندیده بودیم که لپامون درد گرفته بود آروین هم خیلی خوشش اومده بود . دست میزد و انقدر محو نمایش شده بود که حواسش به هیج جا نبود

 دیروز هم با عمو آرش و دختر گلش عسل خانوم رفتیم کن سولقان اما سر از امام زاده داوود در آوردیم. آروین هم اصلا اذیت نکرد قربون اون پاهاش برم پا به پای ما اومد.

 

 

اینم آروین خان در حال بازی با کادوهای تولدش

اینم آروین عسلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

سمانه مامان پارسا جون
7 تیر 92 18:20



مرسی عزیزم
♥متین من♥
8 تیر 92 15:23
سلام ببخشید یک لحظه بیا وب من
متین در مسابقه نی نی وبلاگ نی نی شکمو شرکت کرده بیا عکسشو ببین اگه دوس داشتی
لطفا
کد174 به شماره 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست) پیامک کنید..
یه دنیا ممنونم از لطفت
در ضمن اولین بار که میام وبتون چه پسر خوشکل و دوس داشتنی دارین خدا حفظش کنه

سلام خیلی نازه حتما به متین جون رای میدم

Naiemeh
8 تیر 92 22:55
I love u


Me too
♥متین من♥
9 تیر 92 1:59
ممنونم از اینکه به پسرم رای میدی خیلی خیلی لطف کردی و مرسی
راستی میتونم لینکتون کنم برای اینکه از خجالت تون در بیام به وبت سر بزنم خبرم کن ممنونم منتظرما


سلام خواهش میکنم. حتما منم شما رو لینک میکنم
لیلا جواهری
9 تیر 92 8:06
سلام عزیزم. خوش به حال آروین با این همه تفریح. خاله قربون اون موهای فرفری بشه. ماشالا. منم میخوام موهای آرادمو بلند کنم. راستی آرین من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشم کد 245 رو به شماره 20008080200 پیامک کنید ممنون هزارتا.


سلام عزیزم ممنون بابت محبتت. حتما رای میدم دیدمش خیلی جیگره ماشالا
مامان آروین
9 تیر 92 13:28
سلام عزیزم ممنون از اینکه به ما سر زدید ماشالا پسر ناز و خوشگلی دارید خدا حفظش کنه با اجازه لینکتون کردم


سلام عزیزم پسر نازتو ببوس خیلی زیاد . خوشحال شدم منم شما رو لینک میکنم
nira
14 تیر 92 15:04
خیلی پسر بانمکی دارین در ضمن خیلی هم خوش تیپه ،خدا حفظش کنه
ممنون که به ما سر زدین


مرسی عزیزم
منم خوشحال شدم به ما سر زدین
مامان اروين
15 تیر 92 15:19
به منم سر بزند خوشحال ميشم


حتما عزیزم
پرهام ومامانش
16 تیر 92 22:22



مرسی عزیزم