آروین عزیز مامانآروین عزیز مامان، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

آروین عسل مامان و بابا

نامه ای به پسرم

1392/4/12 1:03
نویسنده : مامانی
1,696 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم. سلام همه زندگیم. این روزا تو خیلی شیرین زبونی میکنی. میای بهم میگی مامان دوست دارم وقتی بهت میگم منم دوست دارم میگی من عاشقتم دیگه نمیدونم چی بهت بگم . یه لذتی داره که نمیشه توصیفش کرد. اگه دستم یا پام بخوره به جایی ودرد بگیره میدویی میای منو بوس میکنی قربون مهربونیت برم. اگه ببینی  توی tv دونفر دارن دعوا میکنن میگی مامان من اینا رو دوست ندارم.وقتی با تلفن با  کسی حرف میزنی اول میگی دلم تنگ شده بعدش هم میگی برام پاستیل بخر آخه تو عاشق پاستیلی قربونت برم.

از شیرینی تو هرچی بگم کم گفتم. بودن تو و داشتن تو یه موهبت خیلی بزرگه .

عاشق بغل کردن و بوسیدنتم. وقتی بوست میکنم میگی مامان سیر شدی منم میگم نه مگه میشه از بوسیدن تو سیر شد.

خدا رو شکر میکنم به خاطر داشتن تو و بابایی که عزیز ترینهای منین. یه عالمه بوس برای تو وباباییقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

ღ مونا مامان امیرسام ღ
12 تیر 92 1:35
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید. تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم. خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
مامان آروین (مریم)
12 تیر 92 16:03
امروز با وبتون آشنا شدم .
پسر بامزه و زیبائی دارین .
خدا نگهدارش باشه


ممنون عزیزم
خدا گل پسر شما رو هم حفظ کنه
مرجان مامان اران
15 تیر 92 3:11
خدا گل پسریو حفظ کنه عزیزممممم
ببخشید دیر اومدم لینکتون کردمممم


سلام عزیزم
مرسی
اون آران جون تپلی رو ببوس من عاشقشم
مامان اروين
16 تیر 92 12:10
سلام اروين قشنگم لينكتون كردم ابممم بهمون سر بزنيد
مهتاب مامان يلدا كوچمولو
17 تیر 92 5:23
ماشالا چه گل پسملي
خدا حفظش كنه
ايشالا هميشه سلامت باشين و در كنار هم شاد باشين


ممنون
مرسی که به ما سر زدین