آروین عزیز مامانآروین عزیز مامان، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

آروین عسل مامان و بابا

جدا خوابیدن آروین خان

1392/4/30 16:49
نویسنده : مامانی
692 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت بود که تصمیم داشتیم آروینو شبا هم تو اتاق خودش

بخوابونیم. قبلا بعد از ظهرا تو اتاقش میخوابید اما شبا نه. تختشو

گذاشته بودیم بغل تخت خودمون و شبا اونجا میخوابید. عید موقع

خونه تکونی میخواستم تختشو ببرم تو اتاق خودش که بابایی دلش

نیومد جداش کنیم. اما چون اتاق خودمون خیلی گرفته شده بود به

بابایی گفتم که تختو جابه جا کنیم حالا اگه هم تنها نخوابید یه

مدت پیشش میخوابم.

روزی که میخواستیم تختو جا به جا کنیم از صبح رو مخ بچم کار

کردم . گفتم تختتو میبریم تو اتاق خودت اتاقت قشنگ میشه 

بالشهای خوشگل برات میزارم  خلاصه از این حرفا.

بابایی که اومد آروین دوست داشت زودتر این کارو بکنیم.

کار راحتی نبود بابا دستش درد نکنه.

شب که شد آروین با خوشحالی رفت سر جاش خوابید. اولش

گفت چراغو خاموش نکن بعد دید خوابش نمیبره گفت خاموش کن

 

خلاصه خیلی راحت خوابید. اما من و علی خوابمون نمیبرد همش

میرفتیم بهش سر میزدیم اما خدا رو شکر راحت خوابید. الا چهار

روزه که پسرم مستقل شده برای خودش. قربونش برم خیلی

راحت این موضوع رو قبول کرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نعیمه( خاله جون آروین)
15 مرداد 92 15:10
جوجوی خوشگل من خیلی شجاعه.
پرهام ومامانش
21 مرداد 92 0:32
خانمی جواب گرفتی موفق شدی؟ جدا میخابه هنوزم ؟!






آره عزیزم

بعضی وقتا غر میزنه ولی بالاخره میخوابه البته بعد از این که من حتما براش قصه یا شعر یا لالایی بگم